Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος, χρώμα ή και διαφορετικό προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, αρκεί να καταχωρήσετε το αίτημά σας αποστέλλοντας μας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: office@kourbetis.gr ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά στο 2296026864 Στη συνέχεια το προϊόν θα πρέπει να αποσταλεί σε εμάς εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος επιστροφής του, χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ τον τρόπο μεταφοράς που θα σας υποδείξουμε με χρέωση παραλήπτη. Τα προϊόντα κατά την επιστροφή τους θα πρέπει: να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, χωρίς αυτοκόλλητα ή ταινίες, να μην έχουν υποστεί ουδεμία φθορά, τα ταμπελάκια να παραμένουν πάνω στα προϊόντα να μην έχει γίνει οποιαδήποτε χρήση τους, και να συνοδεύονται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς που έχετε λάβει κατά την παραλαβή τους.
Για αγορές εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, αρκεί η αλλαγή να πραγματοποιείται ΜΟΝΟ με τον τρόπο που θα σας υποδείξουμε και χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση επόμενης αλλαγής επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής, το ποσό εξαρτάται από το είδος του προϊόντος, τα οποία χρεώνονται αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα για τη δεύτερη αλλαγή, να επιλέξει για την επιστροφή του δέματος σε εμάς, όποια εταιρεία ταχυμεταφορών εκείνος επιθυμεί, αφού θα επωμισθεί ο ίδιος τη χρέωση των μεταφορικών. Διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης αλλαγής προϊόντων του πελάτη στην περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών εκ μέρους του, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος του αντικατάστασης και υπαναχώρησης, και όταν κρίνουμε ότι δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Στην περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω διαδικασιών ή αν δεν πληρούνται οι νομικές προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή των προϊόντων, τότε θα γίνεται επιστροφή τους στον πελάτη, ο οποίος θα επιβαρύνεται με το κόστος συσκευασίας και αποστολής τους.
Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται προϊόντα άλλα από την παραγγελία κατά είδος ή κατά ποσότητα, ή με διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά που παρουσιάζονται στον ιστότοπο ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με το κατάστημά μας είτε γραπτώς στο e-mail: office@kourbetis.gr είτε τηλεφωνικά στο 2296026864 εντός 14 ημερών. Κατόπιν επικοινωνίας επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην επιχείρηση μας καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη, βαρύνουν την επιχείρηση αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρία τρόπος επιστροφής. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής, Δελτίο Αγοράς κ.ά.) και πλήρη τη συσκευασία του καθώς και τα έντυπα που τυχόν το συνοδεύουν(π.χ. οδηγίες χρήσης, ταμπελάκια).
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει αρχικά με το κατάστημά μας είτε γραπτώς στο e-mail:office@kourbetis.gr είτε τηλεφωνικά στο 2296026864 όπου θα κατόπιν συνεννόησης θα γίνει η επιστροφή του προς επισκευή ή αντικατάσταση προϊόντος. Η επιστροφή του προς επισκευή ή αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής, Δελτίο Αγοράς κ.ά.) και πλήρη τη συσκευασία του καθώς και τα έντυπα που τυχόν το συνοδεύουν(π.χ. οδηγίες χρήσης, ταμπελάκια). Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση, δύναται ακύρωσης της συναλλαγής και η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία. Για παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί με αντικαταβολή ή μετρητά(παραλαβή απ’ το φυσικό κατάστημα) η επιστροφή της πληρωμής ολοκληρώνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού το πολύ σε διάρκεια 7 εργάσιμων ημερών.
Τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης προϊόντων που είναι εντός εγγύησης επιβαρύνουν εμάς. Σε περίπτωση όμως που το προϊόν δεν καλύπτεται από τους όρους εγγύησης του εισαγωγέα – κατασκευαστή – εισαγωγέα ή το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές λειτουργίας του τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα επιβαρύνουν τον πελάτη
Ακύρωση παραγγελίας
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ακυρώσει εγκαίρως την παραγγελία του γραπτώς στο kourbetis.gr ή τηλεφωνικά στο 2296026864. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη εκτελεστεί ο πελάτης έχει την υποχρέωση να αποζημιώσει την επιχείρηση με κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε (η επιχείρηση) για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Άρνηση παραλαβής δέματος
Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το δέμα που έχει παραγγείλει με εξόφληση αντικαταβολή, βάση νομοθεσίας που προστατεύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν τον ικανοποιεί μπορεί βεβαίως στη συνέχεια (εντός 14 ημερών) να το επιστρέψει.
Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, ένα δέμα δε γίνει δεκτό, ή δεν το παραλάβει ο παραλήπτης με ευθύνη του, θα κληθεί να πληρώσει το συνολικό κόστος των μεταφορικών της αποστολής και επιστροφής του δέματος. Σε αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί διαδικασία διεκδίκησης των χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους της όλης διαδικασίας διεκδίκησης τους.
Επίλυση διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ).